Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ισχυρή
σχέση εμπιστοσύνης με όλους εσάς.

Για να διατηρήσουμε αυτή την εμπιστοσύνη, προσπαθούμε πάντα να ενισχύσουμε τις προσπάθειες συμμόρφωσης για την προστασία όλων σας. Οι παγκόσμιες νομοθεσίες και οι κανονισμοί για την προστασία των καταναλωτών αλλάζουν διαρκώς στον κόσμο όπου δραστηριοποιούμαστε, έτσι θέλουμε να είστε πάντα ενημερωμένοι για την απάτη ώστε να είστε πάντα προετοιμασμένοι.

Έχουμε συγκεντρώσει παρακάτω τους τύπους απάτης που μπορεί να αντιμετωπίσετε:

SIM Swapping

Oι δράστες επικοινωνούν με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας καταναλωτή / πελάτη,  προσποιούμενοι κάποιον συνδρομητή και ισχυρίζονται ότι έχουν χάσει ή καταστρέψει την κάρτα SIM. Στη συνέχεια, ζητούν από τον πάροχο  να ενεργοποιήσει μια νέα κάρτα SIM που βρίσκεται στην κατοχή του δράστη. Στην διαδικασία αυτή χρησιμοποιούν, δεδομένα που έχουν συλλέξει από τον ίδιο τον καταναλωτή / πελάτη μέσω phishing, κακόβουλου λογισμικού, ή των social media, για να απαντήσουν στις ερωτήσεις ασφαλείας που θα τους κάνει ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας.

Μόλις ενεργοποιηθεί η νέα κάρτα, η παλιά, που βρίσκεται στην κατοχή του νόμιμου συνδρομητή απενεργοποιείται και έτσι όλες οι υπηρεσίες (κλήσεις, SMS, πρόσβαση στο διαδίκτυο) λαμβάνονται στη συσκευή που βρίσκεται στην κατοχή του  δράστη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να διεξάγει παράνομες δραστηριότητες εν αγνοία των νόμιμων συνδρομητών. (π.χ. λαμβάνοντας κλήσεις και μηνύματα που προορίζονται για αυτούς, υποκλέπτοντας κωδικούς μιας χρήσης ή μηνυμάτων επαλήθευσης ασφάλειας κ.λπ).

Προπληρωμή

Μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε εκ των προτέρων αμοιβές για χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες που δεν παρέχονται ποτέ. Με τον τρόπο αυτό κάνετε διαδοχικές συναλλαγές για την πληρωμή διαφόρων τελών προκαταβολής. Οι συνήθεις μέθοδοι θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν: πιστωτική κάρτα, δάνεια, κληρονομιές ή επενδύσεις.

Anti-Virus

Ενδέχεται να επικοινωνήσει μαζί σας κάποιος που ισχυρίζεται ότι προέρχεται από γνωστή εταιρία υπολογιστών ή εταιρία λογισμικού και έχει εντοπιστεί ιός στον υπολογιστή. Ενημερώνεστε ότι ο ιός μπορεί να αφαιρεθεί και ο υπολογιστής να προστατευτεί με μικρή χρέωση πληρώνοντας είτε με πιστωτική κάρτα είτε με μεταφορά χρημάτων. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει ιός στον υπολογιστή σας και μόλις χάσατε τα χρήματα που στείλατε για την προστασία.

Φιλανθρωπία

Μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου κάποιος που ζητά δωρεά με μεταφορά χρημάτων σε τρίτο άτομο για να βοηθήσει τα θύματα ενός τρέχοντος σημαντικού γεγονότος, όπως καταστροφή ή έκτακτη ανάγκη (όπως πλημμύρα ή σεισμός). Οι νόμιμες φιλανθρωπικές οργανώσεις δεν θα ζητήσουν ποτέ να αποσταλούν δωρεές σε τρίτο άτομο μέσω υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων.

Επείγουσα κατάσταση

Μπορεί να σας κάνουν να πιστεύετε ότι στέλνουν χρήματα για να βοηθήσουν έναν φίλο ή έναν αγαπημένο σε κρίσιμη κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση εσείς οδηγείστε να στείλετε  χρήματα με επείγοντα χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο αυτοί που διαπράττουν την απάτη εκμεταλλεύονται τη φυσική ανησυχία σας για το αγαπημένο σας πρόσωπο.

Εργασία

Απαντάτε σε μια αίτηση για εργασία και προσλαμβάνεστε για μια ‘πλασματική’ δουλειά. Μπορεί να σας στείλουν μια ψεύτικη επιταγή για έξοδα που σχετίζονται με την εργασία. Το ποσό ελέγχου να υπερβαίνει τα έξοδα σας και στέλνετε τα υπόλοιπα χρήματα χρησιμοποιώντας την υπηρεσία μεταφορά χρημάτων.  Η επιταγή τελικά εμφανίζεται να είναι ακάλυπτη και εσείς φαίνεστε να είστε υπεύθυνοι για το πλήρες ποσό.

Εκβιασμός

Μπορεί να υποστείτε απειλές για τη ζωή σας, απειλές για σύλληψη ή άλλες μορφές εκφοβισμού από απατεώνες για την παράνομη απόκτηση χρημάτων, περιουσιακών στοιχείων ή υπηρεσιών μέσω εξαναγκασμού που υποτίθεται ότι οφείλετε.

Ψεύτικη επιταγή

Μπορεί να σας ζητηθεί να στείλετε μια επιταγή και να σας πουν να καταθέσετε την επιταγή και να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα για έξοδα απασχόλησης, αγορές μέσω διαδικτύου κλπ. Σε αυτή την περίπτωση η επιταγή μπορεί να είναι πλαστή και να φαίνεστε εσείς υπεύθυνοι για τα χρήματα που χρησιμοποιήθηκαν από την επιταγή.

Θυμηθείτε ότι τα χρήματα από μια επιταγή που έχει κατατεθεί σε έναν λογαριασμό δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται έως ότου η επιταγή καθαριστεί επισήμως, κάτι που μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες.

Κλοπή ταυτότητας

Οι απατεώνες κλοπής ταυτότητας χρησιμοποιούν προσωπικά στοιχεία (π.χ. αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης, πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού και αριθμούς πιστωτικών καρτών) για να αναφερθούν σε τρίτο άτομο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το άνοιγμα ενός πιστωτικού λογαριασμού, το κλείσιμο ενός υπάρχοντος λογαριασμού, την υποβολή φορολογικών δηλώσεων ή τη λήψη ιατρικής κάλυψης.

Μετανάστευση

Ενδέχεται να λάβετε μια κλήση από κάποιον που ισχυρίζεται ότι είναι υπάλληλος μεταναστευτικής υπηρεσίας λέγοντας ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα στοιχεία μετανάστευσης σας. Προσωπικές πληροφορίες και ευαίσθητα στοιχεία σχετικά με τη μεταναστευτική σας κατάσταση μπορεί να παρασχεθούν για να καταστήσουν την ιστορία πιο πιστευτή. Σας ζητάει άμεση πληρωμή για την επίλυση τυχόν ζητημάτων με το αρχείο σας και η απέλαση ή η φυλάκιση μπορεί χρησιμοποιηθεί ως απειλή εάν η πληρωμή δεν γίνει αμέσως με μεταφορά χρημάτων.

Online αγορές

Στέλνετε χρήματα για την αγορά αντικειμένων που παραγγείλατε στο διαδίκτυο (π.χ. κατοικίδια ζώα, αυτοκίνητα). Τα αντικείμενα αυτά συχνά διαφημίζονται σε sites όπως eBay, Alibaba, κλπ. Μετά την αποστολή των χρημάτων υπάρχει περίπτωση να μην λάβετε ποτέ τα εμπορεύματα.

Κλήρωση / Βραβείο

Μπορεί να σας καλέσουν και να σας πουν ότι έχετε κερδίσει κάποια κλήρωση ή βραβείο και ότι πρέπει να αποστείλετε χρήματα για να καλύψετε τους φόρους ή τα τέλη από τα κέρδη. Μπορεί να λάβετε επιταγή για μέρος των κερδών και μόλις εσείς αποστείλετε τα χρήματα η επιταγή να παρουσιάζεται ως ακάλυπτη.

Υπερπληρωμή

Ο απατεώνας μπορεί να σας στείλει μια επιταγή που φαίνεται να είναι έγκυρη ως πληρωμή για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Συνήθως, το ποσό της επιταγής ξεπερνά αυτό που περιμένετε να παραλάβετε και ο απατεώνας σας λέει να στείλετε το πλεόνασμα πίσω με μεταφορά χρημάτων. Όταν μετά τον έλεγχο η επιταγή φαίνεται πλέον ως ακάλυπτη, παραμένετε υπεύθυνοι για το πλήρες ποσό.

Phishing

Η επικοινωνία που υποδηλώνει μια αξιόπιστη οντότητα, όπως μια τράπεζα ή μια ασφαλιστική εταιρία, σκοπεύει να σας παραπλανήσει για την παροχή προσωπικών πληροφοριών ή κωδικών πρόσβασης. Phising είναι μια δόλια προσπάθεια, συνήθως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (αν και μπορεί επίσης να γίνει μέσω τηλεφώνου ή μηνύματος), να κλέψει τις προσωπικές σας πληροφορίες ή να μεταδώσει κακόβουλο κώδικα ή λογισμικό στον υπολογιστή σας.

Προσωπική Σχέση

Σας έχουν κάνει να πιστεύετε ότι οι απατεώνες έχουν μια προσωπική σχέση με κάποιον που συνάντησατε μέσω κοινωνικών μέσων, σε ένα online φόρουμ ή σε έναν site γνωριμιών. Συχνά επενδύουν στο συναίσθημα σας αναφέροντας τον παραλήπτη ως αρραβωνιαστικιά/αρραβωνιαστικό και σας ζητούν να τους στείλετε χρήματα για λογαριασμό του.

Ενοικίαση ακινήτου

Μπορεί να στείλετε χρήματα για την ενοικίαση ενός ακινήτου και τελικά να μην έχετε ποτέ πρόσβαση στο ενοικιαζόμενο ακίνητο ή μπορεί επίσης να είστε ιδιοκτήτης ακινήτου στον οποίο αποστέλλεται επιταγή από τον ενοικιαστή και σας ζητείται να στείλετε ένα μέρος του ποσού χρησιμοποιώντας μια μεταφορά χρημάτων και τελικά η επιταγή να είναι ακάλυπτη.

Κοινωνική δικτύωση

Εάν ένας κυβερνο-εγκληματίας αποκτήσει πρόσβαση στους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων σας, αποκτά πρόσβαση και στους στενούς φίλους και την οικογένειά σας. Οι απατεώνες μπορούν να επωφεληθούν από το πόσα προσωπικά δεδομένα μοιράζονται τα άτομα στο διαδίκτυο και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να κάνουν επιδέξια στοχευμένες κινήσεις στους φίλους και την οικογένειά τους, ζητώντας στις περισσότερες περιπτώσεις χρήματα.

SMS / Smishing

Προσοχή στα sms εξαιρετικά επείγουσας ανάγκης, ζητώντας σας να κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο, να σας μεταφέρουμε σε έναν website ή να σας οδηγήσουν να αποκαλύψετε άθελά σας κάποιες προσωπικές πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας.

Τηλεμάρκετινγκ

Οι υπηρεσίες τηλεμάρκετινγκ καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εμπορικών συναλλαγών που συνεπάγεται τη χρήση τηλεφώνου για την πραγματοποίηση ή λήψη κλήσεων μεταξύ καταναλωτή και πωλητή για τη μεταφορά χρηματικών ποσών, όπως μεταφορές χρηματικών ποσών σε μετρητά ή χρηματα που φορτώνονται σε προπληρωμένη κάρτα, ως πληρωμή για αγαθά ή υπηρεσίες που προσφέρονται ή πωλούνται μέσω τηλεμάρκετινγκ, τα οποία συχνά σχετίζονται με την προαγωγή απάτης ή κερδοσκοπίας ή με την πώληση περιπτώσεων “ευκαιρίας”.

Ενημερωθείτε για την Απάτη

Η πρόληψη της απάτης είναι ευθύνη όλων μας. Η καλύτερη άμυνά σας είναι να γνωρίζετε, να ενημερώνεστε και να χρησιμοποιείτε την ορθή κρίση σας με τις ενημερωτικές μας συμβουλές.

Μείνετε ενημερωμένοι
Ακολουθήστε τις ειδοποιήσεις και τις ενημερώσεις μας στα Social Media

Έχουμε συγκεντρώσει 8 στοιχεία δεν πρέπει ποτέ να κάνετε όταν χρησιμοποιείτε μεταφορά χρημάτων:

  1. Ποτέ μην στέλνετε χρήματα σε άτομα που δεν έχετε συναντήσει προσωπικά.
  2. Ποτέ μην στέλνετε χρήματα για να πληρώσετε φόρους από κέρδη.
  3. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε μια δοκιμαστική (τεστ) ερώτηση ως πρόσθετο μέτρο ασφαλείας για την προστασία της συναλλαγής σας.
  4. Ποτέ μην παρέχετε τα τραπεζικά σας στοιχεία σε άτομα ή επιχειρήσεις που δεν γνωρίζετε.
  5. Ποτέ μην στέλνετε χρήματα εκ των προτέρων για να λάβετε δάνειο ή πιστωτική κάρτα.
  6. Ποτέ μην στέλνετε χρήματα για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης χωρίς να βεβαιώνεστε ότι πρόκειται για πραγματική κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
  7. Ποτέ μην στέλνετε χρημάτων σε ιδιώτες για ηλεκτρονικές αγορές.

Γενικά σημάδια προειδοποίησης

  • Οι απατεώνες έχουν πάντα πολλές δικαιολογίες για τους λόγους που δεν μπορούν να σας συναντήσουν προσωπικά. Καταγράφουν πολλούς λόγους για τους οποίους χρειάζονται χρήματα και πάντα φαίνεται να έχουν πρόβλημα.
  • Οι απατεώνες θα σας ενημερώσουν να στείλετε τα χρήματα στο όνομα ενός φίλου ή μέλους της οικογένειάς σας για να βεβαιωθούν ότι έχετε χρήματα ή να κάνετε μια μεταφορά χρημάτων ως εγγύηση μέχρι να λάβετε τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που έχετε αγοράσει.
  • Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι έχουν πληγεί από ένα ατύχημα, βρίσκονται στο νοσοκομείο και οι ιατρικοί λογαριασμοί τους πρέπει να πληρώνονται εξ ολοκλήρου για να μπορέσουν να φύγουν και αυτό το ατύχημα έχει προκληθεί από ένα μέλος της οικογένειάς σας.

Ηλεκτρονικά μηνύματα και ηλεκτρονικό phising

Οι κωδικοί πρόσβασης και τα αναγνωριστικά έχουν υψηλή αξία με τους απατεώνες στον κυβερνοχώρο. Η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing) σε πολλές τυχαίες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας εύκολος τρόπος εξαπάτησης που κλέβει πληροφορίες από ανυποψίαστους ανθρώπους.

Πιθανώς έχετε λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing) εάν:

  • Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ανεπαρκώς γραμμένο με ορθογραφικά λάθη και λανθασμένη γραμματική ή κάποιο γνωστό όνομα επιχείρησης έχει γραφτεί με ορθογραφικά λάθη.
  • H διεύθυνση του email σας δεν βρίσκεται στη γραμμή “Προς”. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πιθανότατα έχει αποσταλεί σε χιλιάδες άτομα.
  • H διεύθυνση email του αποστολέα είναι ύποπτη. Μπορεί να εμφανίζεται ως αποστολέας μια γνωστή εταιρία ή κυβερνητική οργάνωση αλλά γραμμένη με ορθογραφικά λάθη.
  • Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε λάβει δεν χρησιμοποιεί το όνομά σας. Οποιοδήποτε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στο οποίο έχετε λογαριασμό γνωρίζει το όνομά σας. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που αρχίζει με το “Αγαπητέ πελάτη”, “Προς κάθε ενδιαφερόμενο” ή ακόμα και “Γεια σας”, θα μπορούσε να χαρακτηριστικό παράδειγμα απάτης.
  • Η διεύθυνση URL είναι ψεύτικη. Τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού πάνω από το σύνδεσμο “κάντε κλικ εδώ” ή “κάντε τώρα δράση” με το ποντίκι σας. Αν βλέπετε μια παράξενη διεύθυνση URL αντί για ένα νόμιμο website εταιρίας, μην κάνετε κλικ.
  • Έχετε λάβει email ότι υπάρχει παραβίαση ασφαλείας στο λογαριασμό σας και εάν δεν πραγματοποιήσετε τη συνιστώμενη ενέργεια του email που έχετε λάβει, ο λογαριασμός σας θα τεθεί προσωρινά σε αναστολή.
  • Το email που έχετε λάβει σας ζητά πληροφορίες προσωπικού λογαριασμού, πιστωτικής κάρτας ή ηλεκτρονικού λογαριασμού ή σας μεταφέρει σε website που το ζητάει. Οι νόμιμες εταιρίες συνήθως δεν το κάνουν αυτό.

Αν θεωρείτε ότι έχετε λάβει ένα ύποπτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

  • Μην το ανοίγετε. Διαγράψτε το αμέσως.
  • Μην ακολουθείτε κανέναν σύνδεσμο στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – ακόμα και αν πρόκειται να κάνετε “unsubscribe” από τον αποστολέα – ή να ανοίξετε τυχόν αρχεία που είναι συνημμένα σε αυτόν.
  • H PayLink ή η Western Union δεν θα σας στείλουν ποτέ ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου θα σας ζητούν ταυτότητα, κωδικό πρόσβασης ή τα προσωπικά στοιχεία. Εάν δεν είστε σίγουροι αν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχεται από την Western Union ή όχι, μην ανοίξετε συνδέσμους, μην κάνετε κλικ σε συνημμένα ή μην στείλετε κωδικούς πρόσβασης ή αναγνωριστικά χρήστη.

Προωθήστε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@paylink.gr και, στη συνέχεια, διαγράψτε το.

Σημάδια ότι μπορεί να είστε θύμα της απάτης SIM swapping

  • Ένα προειδοποιητικό σήμα, είναι η δραστηριότητα κοινωνικών μέσων που δεν είναι δική σας.
  • Δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε κλήσεις ή να στείλετε μηνύματα. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι οι απατεώνες απενεργοποίησαν την κάρτα SIM και χρησιμοποιούν τον αριθμό τηλεφώνου σας.
  • Έχετε ειδοποιηθεί για περίεργη δραστηριότητα. Θα γνωρίζετε ότι είστε θύμα εάν ο πάροχος τηλεφώνου σας ειδοποιήσει ότι η κάρτα SIM ή ο αριθμός τηλεφώνου σας έχει ενεργοποιηθεί σε άλλη συσκευή.
  • Δεν έχετε πρόσβαση σε λογαριασμούς σας. Εάν τα διαπιστευτήρια σύνδεσής σας δεν λειτουργούν πλέον για τους λογαριασμούς σας όπως οι λογαριασμοί τραπεζών και πιστωτικών καρτών σας, πιθανότατα έχετε πέσει θύμα της απάτης. Επικοινωνήστε αμέσως με την τράπεζά σας.

Κάποιες χρήσιμες συμβουλές για την αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων είναι:

  • Αν διαπιστώσετε οποιοδήποτε θέμα ή παράξενη λειτουργία του κινητού σας, επικοινωνήστε άμεσα με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας ώστε να εξακριβώσετε τι έχει γίνει
  • Μην απαντάτε ποτέ σε μηνύματα από αγνώστους και μην δίνεται στοιχεία σχετικά με τον αριθμό του τηλεφώνου σας ή στοιχείων λογαριασμών σας
  • Μην μοιράζεστε με άλλους usernames/passwords/αριθμούς καρτών/λογαριασμών και κυρίως να προσέχετε τι πληροφορίες μοιράζεστε, πολύ περισσότερο με αγνώστους, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media),
  • Μην ανοίγετε συνδέσμους (links) ή συνημμένα αρχεία που λαμβάνετε είτε μέσω email είτε μέσω μηνυμάτων από αγνώστους. Να είστε πολύ επιφυλακτικοί γιατί πολλές φορές οι αποστολείς- δράστες φαίνονται ως νόμιμες επιχειρήσεις.
  • Εάν ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας το επιτρέπει,να ορίσετε ξεχωριστό κωδικό πρόσβασης ή PIN για τις επικοινωνίες σας.
  • Να αλλάζετε συχνά του κωδικούς πρόσβασης.
  • Εγγραφείτε στις υπηρεσίες των οργανισμών που παρέχουν ειδοποιήσεις SMS και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν εκτελούνται συναλλαγές σας.

Αναφέρετε ένα περιστατικό απάτης:

  1. Αν νομίζετε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, περιγράψτε την υπόθεσή σας εδώ.
  2. Αναφέρετε την υπόθεσή στις αρχές.

Αυτά είναι σημαντικά βήματα για την πρόληψη της απάτης και την προστασία άλλων από το να πέσουν θύματα απάτης.

Αναφέρετε την απάτη στην PayLink

Αν χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία μας για μεταφορά χρημάτων και πιστεύετε ότι η συναλλαγή ήταν ύποπτη, καλέστε μας αμέσως. Πείτε μας τι συνέβη για να σας βοηθήσουμε με τον πλέον κατάλληλο τρόπο.
Καλέστε μας δωρεάν από σταθερό στο 00800 3315 3135.

Εάν η μεταφορά δεν έχει πληρωθεί, τότε μπορούμε να διακόψουμε τη συναλλαγή και να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Εάν η συναλλαγή σας έχει πληρωθεί και θέλετε να μας ενημερώσετε για το τι έχει συμβεί μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία στο 00800 3315 3135 ή να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό έντυπο καταγγελίας απάτης.

Οι αναφορές που λαμβάνουμε μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε καλύτερα τις απάτες και να προστατεύουμε και άλλους από το να πέσουν θύματα απάτης στο μέλλον.

Χρήσιμες πηγές

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ 

ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ 

Μείνετε ενημερωμένοι
Ακολουθήστε τις ειδοποιήσεις και τις ενημερώσεις μας στα Social Media

wu-progress-icon